Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Prevádzkovateľ
Prevádzkovateľ internetového obchodu, ktorý nájdete na stránke https://www.javorskyatelier.sk, je:
Marta Javorská
Na Karlove 39
974 01 Banská Bystrica
DIČ: 1129107947
Kontaktovať nás môžete na telefónnom čísle +421 902 750 446 alebo na elektronickej adrese javorskyatelier@gmail.com. Reklamácie si môžete vybaviť na adrese Dolná 9, Banská Bystrica.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71
fax č. 048/4124 693
Kupujúci
Kupujúci je každý návštevník internetového obchodu, ktorý s nami uzavrie kúpnu zmluvu a plní jej náležitosti. Tovar si kupuje ako koncový zákazník, bez možnosti ďalšej podnikateľskej alebo obchodnej činnosti.
Tovar
Ponuka tovaru je uverejnená v jednotlivých kategóriách v katalógoch na internetovom obchode.
Ako nakupovať
Na javorskyatelier.sk môžete kedykoľvek nakupovať v pohodlí vášho domova. Na stránke si môžete prezrieť ponuku nášho tovaru a ak vás niečo zaujme, vložte tovar do košíka. Ak sa rozhodnete vybraný tovar kúpiť, kliknite na „Košík”. Ak mate zľavový kód, vypíšte ho a kliknite na tlačidlo ”vložiť”. Môžete pokračovať v nákupe, alebo pristúpiť k platbe. Pred odoslaním objednávky si prečítajte obchodné podmienky a reklamačný poriadok. Zvoľte si spôsob doručenia a platby. Po odoslaní objednávky dostanete e-mailom potvrdenie o jej prijatí na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Vaša objednávka je záväzná pre obidve strany.
Ceny
Zákazníkom garantujeme výšku ceny platnú pri odoslaní objednávky. Cena na internetovom obchode sú vrátane DPH.
Cena poštovného a balného
Ceny poštovného sa rôznia vzhľadom na typ vybranej služby. Ceny zahŕňajú i balné.
SLOVENSKO
Objednávky posielame na výdajné miesta prostredníctvom Zásielkovne. Cena poštovného a balného je 3,30. Objednávky posielame aj kuriérom na adresu. Cena kuriéra je 6€.
ČESKÁ REPUBLIKA
Objednávky posielame na výdajné miesta prostredníctvom Zásielkovne. Cena poštovného a balného je 3,30. Objednávky posielame aj kuriérom na adresu. Cena kuriéra je 6€.
EURÓPA
Veľmi radi vám naše produkty pošleme do všetkých krajín Európy prostredníctvom služby Zásielkovňa (Packeta). V prípade záujmu nás kontaktujte na mail: javorskyatelier@gmail.com, nakoľko ceny doručenia sa výrazne líšia od krajiny.
Podmienky dodania
Vaše objednávky sa zaväzujeme vybaviť v čo najkratšom možnom čase. Objednávku spracujeme a odošleme zvyčajne do 5 dní od jej objednania, minimálne 2 pracovné dni trvá následne doručenie tovaru Slovenskou poštou na území Slovenske republiky (spolu 7 pracovných dní od objednávky). O stave vašej objednávky vás vždy informujeme na e-maile, ktorý zadáte do objednávky.
Platobné podmienky
Platba v SR
Ponúkame vám na výber z nasledujúcich možností platby:
1) Platba platobnou kartou cez platobnú bránu Stripe po zrealizovaní objednávky
Vrátenie tovaru, odstúpenie od zmluvy
Zákazník má možnosť odstúpiť od zmluvy na základe zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Všetok tovar zakúpený na našej internetovej stránke wwwjavorskyatelier.sk nám pošlite na adresu Marta Javorská, Národná 15, 974 01 Banská Bystrica, najneskôr na štrnásty deň od prevzatia tovaru spolu s kópiou dokladu o zaplatení za tovar a priloženým písomným prehlásením o odstúpení od zmluvy s uvedením svojho mena a priezviska, adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla bankového účtu na finančné vyrovnanie. Prosím, informujte nás aj e-mailom na javorskyatelier@gmail.sk. Náklady na poštovné znáša zákazník.
Podmienky vrátenia tovaru
Tovar, ktorý si želáte vrátiť, musí byť nepoškodený. Odporúčame, aby ste nám tovar posielali doporučene a to v lehote, v ktorej máte právo odstúpiť od zmluvy. Tovar nám neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude z našej strany prebratá.
Postup zo strany zákazníka
Nepoškodený, nám do štrnástich dní od dátumu doručenia zašlite, odporúčame doporučene ako list alebo balík (nie na dobierku), na adresu: Marta Javorská, Národná 15, 974 01 Banská Bystrica
Náklady spojené s vrátením tovaru k nám na prevádzku znáša zákazník.
Priložte kópiu dokladu o zaplatení a písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy spolu s požadovanými informáciami (môžete použiť formulár na vrátenie alebo výmenu tovaru). Zároveň nás informujte aj e-mailom na javorskyatelier@gmail.sk. Skontrolujte si, že spĺňate podmienky vrátenia tovaru. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
Formulár si môžete stiahnuť tu: https://static1.squarespace.com/static/65c61094a9336369872c80a8/t/674de8838d3ca857138b08bd/1733159043610/OdstupenieOdZmluvy_JavorskyAtelier.pdf
Postup zo strany predávajúceho, teda nás
Po doručení tovaru v lehote na vrátenie tovaru ho skontrolujeme. Ak ste splnili všetky podmienky na vrátenie tovaru, najneskôr do štrnástich dní od doručenia oznámenia o odstúpení zmluvy vám vrátime peniaze prevodom na vami zadaný bankový účet. Ako predávajúci nie sme povinní vracať peniaze skôr, ako nám bude tovar doručený alebo ak kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru predávajúcemu.
V prípade, ak nesplníte niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné. Marta Javorská nie je povinná vrátiť vám všetky preukázateľné platby podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť k vám.
Reklamácia tovaru
Záručná doba na všetok tovar zakúpený v Javorsky ateliér je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru. V Javorsky ateliér sme zaviazaní informovať vás do 3 pracovných dní od prijatia reklamácie o oprávnenosti reklamácie a o postupe vybavenia. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Adresa, na ktorej môžete uplatniť reklamáciu tovaru je: Marta Javorská, Národná 15, 974 01 Banská Bystrica.
Prosíme, aby ste nás o zaslaní tovaru na reklamáciu informovali aj e-mailom na adresu javorskyatelier@gmail.sk.
Za dôvod reklamácie neuznávame opotrebovanie tovaru neprimeraným zaobchádzaním, ktorým sa prirodzene mení vzhľad výrobku.
Podmienky reklamácie
Oznámenie o reklamácií alebo doručenie reklamovaného tovaru musí prebehnúť do 24 mesiacov od dátumu prevzatia tovaru. V prípade reklamácie nepotrebujete pôvodné balenie. Tovar na reklamáciu neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá.
Postup zo strany predávajúceho, teda nás
Na prijatom tovare skontrolujeme nahlásenú závadu a na základe dokladu o kúpe overíme lehotu na reklamáciu. Po prijatí reklamovaného tovaru vás budeme do troch dní kontaktovať o spracovaní reklamácie. Ak vašu reklamáciu uznáme, situáciu vyriešime jedným z nasledovných spôsobov: Tovar vám opravíme alebo vymeníme kus za kus. Pošleme ho na naše náklady na adresu, ktorú ste uviedli. V prípade, že tovar nebude možné opraviť ani vymeniť, vrátime vám peniaze vrátane poštovného.
Vrátenie tovaru zo Zásielkovne späť k nám z dôvodov rôznej povahy
Veľakrát sa nám stalo, že nám bol tovar vrátený späť z niektorých uvedených dôvodov:
adresát neznámy,
zásielka neprevzatá v odbernej lehote,
adresát zomrel,
adresát nezastihnutý,
Nakoľko sa dôvody vzťahujú na adresáta-kupujúceho, špecifikujeme podmienky v prípade vrátenia zásielky späť ku nám.
V prípade, keď je nám tovar vrátený späť, zákazníka informujeme o vrátení zásielky na e-mail, ktorý zákazník zadal pri registrácii. Ak za tovar platil vopred a zásielku si nepraje posielať ešte raz, náklady na poštovné nevraciame, nakoľko tovar bol poslaný. Vraciame sumu za tovar. Ak si zákazník praje zaslať tovar ešte raz, náklady na poštovné opäť hradí zákazník.
Samozrejme, budeme spoločne hľadať len to najlepšie riešenie, nakoľko si uvedmujeme, že chyba môže byť na strane prepravnej spoločnosti. Ak máte skúsenosti s nedoručením zásielok, kontaktujte nás na javorskyatelier@gmail.sk a požiadajte nás o zaslanie podacieho čísla, na základe ktorého môžete sledovať Vašu zásielku na https://tracking.packeta.com/sk_SK/tracking/search.
Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ internetového obchodu, ktorý nájdete na stránke https://www.javorskyatelier.sk, je:
Marta Javorská
Na Karlove 39
974 01 Banská Bystrica.
DIČ: 1129107947
Nákup prostredníctvom internetu
V Javorsky ateliér je možné nakupovať bez registrácie.
Aby sme vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o vás vedieť základné informácie, vďaka ktorým vám môžeme tovar doručiť. Tieto informácie získavame a spracúvame v súlade s §74 ods. 1 Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z. z. a so Zákonom č. 18/201 o ochrane osobných údajov a Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 (GDPR)).
Registráciou zároveň potvrdzujete, že sme vás v zmysle platnej legislatívy informovali o tom, že ako predávajúci budeme v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle platnej legislatívy.
Nákup bez registrácie
Vaše informácie využívame výhradne na účely vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy predávajúcim.
Poskytovanie osobných údajov tretím stranám
Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme a neposkytujeme žiadnym tretím stranám s výnimkou organizácií, s ktorými spolupracujeme pri správnom spracovaní, vybavení a doručení vašich objednávok. K takýmto spolupracujúcim organizáciám patria:
– Zásielkovňa s. r. o., so sídlom Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava, IČO: 48136999, zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 105158/B
Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím.
V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na Vašich účtoch. Pri objednaní tovaru z Javorsky atelier platíte pomocou elektronického bankovníctvo – na našej stránke ponúkame možnosť elektronického bankovníctva prostredníctvom služby Stripe. Platba je realizovaná tak, že platobná brána nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a Vaše meno. V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako Vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na Vašom účte.
Doba zhromažďovania a spracúvania osobných údajov
Vaše osobné údaje sme oprávnení spracovávať aj po skončení pôvodného účelu spracovania len v nevyhnutnom rozsahu pre účely štatistiky, účtovníctva a prieskumu.
Doba zhromažďovania a spracúvania osobných údajov sa zhoduje s dobou trvania zmluvy o poskytovaní služby. Na účely fakturácie úhrad, evidencie a vymáhania a postupovania pohľadávok za poskytnutú službu, na účely vybavenia podaní účastníka, na uplatnenie práv alebo na splnenie iných povinností uložených všeobecne záväznými právnymi predpismi je Marta Javorská oprávnená viesť evidenciu osobných údajov aj po zániku zmluvy o poskytovaní služby. Účastník uzavretím zmluvy udeľuje súhlas so zhromažďovaním a spracúvaním osobných údajov v uvedenom rozsahu. Zároveň Marta Javorská uchováva údaje v súlade s lehotami podľa platnej legislatívy.
Alternatívne riešenie sporov
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.